shop roku

Turbodmychadlo 2.0TDI 125kW Magneti Marelli

Číslo dílu dle Škoda:
  • 03L 253 056 CX
  • 03L 253 010 D
  • 03L 253 016 G
  • 03L 253 019 K
  • 03L 253 056 C
TIP: Víte, že nyní můžete vyhledávat díly dle VIN? Stačí se zaregistrovat nebo přihlásit a poté přidat svůj vůz do Vaší virtuální garáže.

turbo, určeno pro vozy s motory 2.0TDI 125kW (CBBB, CEGA)

Do jakých vozidel pasuje tento díl? [+]

Díl je vhodný pro Škoda Yeti s motory:
ObjemVýkonKódRok
2.0 TDI CR125kW/170PS 4x4CEGA11/2009 → 05/2010
Díl je vhodný pro Škoda Superb 2 s motory:
ObjemVýkonKódRok
2.0 TDI CR125kW/170PSCBBB06/2008 → 05/2010
2.0 TDI CR125kW/170PS 4x4CBBB09/2008 → 05/2010
Díl je vhodný pro Škoda Octavia 2 s motory:
ObjemVýkonKódRok
2.0 TDI CR125kW/170PS RSCEGA05/2008 → 10/2008
2.0 TDI CR125kW/170PS RSCEGA11/2008 → 02/2013
×


Informace o výrobci [+]


Informace o společnosti Magneti Marelli

V roce 1919 italský podnikatel Ercole Marelli založil ve spolupráci s Fiat malé dílny s názvem Fimm pro výrobu magnetu pro automobilový a letecký průmysl. Následně se přidala výroba dalších autodílů, včetně baterií, stěračů a elektrických komponentů. Poté společnost změnila svůj název na Magneti Marelli - továrna začala s výrobou baterií pro ponorky a výrobou lehkých kolejových systémů. V roce 1935 byla navázána spolupráce s firmou Bosch. Auto a moto elektronické součástky značky od roku 1969 také ukazují své výhody na závodní dráze. Inovativní řešení a vysoce kvalitní výrobky si získaly důvěru.

Dnes je společnost vlastněna skupinou Fiat, s příjmy přesahujícími € 5 miliard USD ročně. Sortiment výrobků z Magneti Marelli je velmi bohatý - světelné komponenty, automobilová elektronika, atd.

https://www.magnetimarelli.com/

×

Varianta dílu: Magneti Marelli (Itálie)
Zboží je dostupné, pokud objednáte nyní, bude k vyzvednutí nebo odeslání zítra, tedy ve středu 22.10.2025.
Zboží by Vám mělo být doručeno nejpozději do dvou pracovních dnů, tedy do čtvrtka 23.10.2025.
11.990  vč. DPH 9.909 Kč bez DPH

Dotaz na produkt Turbodmychadlo 2.0TDI 125kW


Přidat příspěvek

Zpět na obsah ⇑