Chcete u nás pracovat? Aktuálně máme volné pozice: SKLADNÍK a AUTOMECHANIK. více informací
shop roku

Spojka 1.9SDI Sachs

Číslo dílu dle Škoda:
  • 620 305 009
  • 101 012 
TIP: Víte, že nyní můžete vyhledávat díly dle VIN? Stačí se zaregistrovat nebo přihlásit a poté přidat svůj vůz do Vaší virtuální garáže.

spojková sada bez setrvačníku, 1.9SDI 50kW (AGP, AQM)

Do jakých vozidel pasuje tento díl? [+]

Díl je vhodný pro Škoda Octavia s motory:
ObjemVýkonKódRok
1.9 SDI50kW/68PSAGP05/1997 → 07/2000
1.9 SDI50kW/68PSAQM08/2000 → 12/2003
Díl se vyskytuje v následujících kategoriích:Náhradní dílySpojkaSpojkové sady
×


Informace o výrobci [+]


Informace o společnosti Sachs

Společnost Sachs je přední světový dodavatel spojkových systémů do prvovýroby nových vozidel a to jak osobních, tak dodávkových a nákladních. Sachs vyrábí speciální spojky se samonastavitelným přítlačným talířem (Sachs XTend), který produlužuje životnost spojky a je jedním z mála výrobců dvouhmotových setrvačníků na světě, čímž se stává předním dodavatelem do prvovýroby.

Sachs dodává všem významným automobilkám, vyrábějícím jak osobní, tak lehké užitkové nebo nákladní vozy.

Za více než 100 let aktivní činnosti se firma Sachs stala jednou z vůdčích mezi dodavateli automobilového průmyslu. To sebou přináší i desítky možná stovky patentů a zajímavých konstrukčních řešení a to jak u značky Sachs (např. samonastavující se přítlačný kotouč – XTend, zařízení Dynastart, tlumič Nivomat, Shocktester), Lemförder (kulový čep nápravy, „molekulární“ uložení hlavy čepu), ale i ZF (konstrukce řízení a posilovačů). Podle některých patentů se dnes vyrábí mnoho komponentů i u jiných firem, některé jsou zatím chráněny a pro jiné nedostupné.

https://aftermarket.zf.com/

×

Varianta dílu: Sachs (Německá prvovýroba)
Zboží je dostupné, pokud objednáte nyní, bude k vyzvednutí nebo odeslání v úterý 23.4.2024.
Zboží by Vám mělo být doručeno nejpozději do tří pracovních dnů, tedy do středy 24.4.2024.
3.226  vč. DPH 2.666 Kč bez DPH

Dotaz na produkt Spojka 1.9SDI


Přidat příspěvek

Zpět na obsah ⇑